Fondsenwerving activiteiten..

Ok, ik ben druk-druk bezig met het organiseren van activiteiten om fondsen te werven voor het project.
Ik heb genoeg gebrainstormd, gecalculeerd en ben bezig met het benaderen van verschillende bedrijven die bereid zijn om mij het e.e.a te sponsoren om mijn fondsenwerving activiteit succesvol te maken!

Op dit moment heb ik 2 kleine activiteiten lopen;

 1. het verkopen van parfum
Nieuw dagelijks luchtje nodig, maar niet te veel geld voor willen uitgeven? Bekend met FM parfum?
FM Parfum zijn parfums geïnspireerd door bekende merken zoals; Gucci, Armani, Dior, Kenzo etc.
De prijs van een 30ml parfumfles kost maar €15.90,-, waarvan een deel naar het goede doel gaat!
Goed te doen voor dagelijks gebruik of een leuk kleinigheidje voor moeders, vaders, tantes etc.
Nieuwsgierig? Neem contact met mij op en ik mail je de parfum lijst, ook heb ik de parfum monstertjes beschikbaar!

 2. Donatie krasloten
Via Steun.nl heb ik krasboekjes besteld. Elk krasboekje is voorzien van 25 biggetjes met kraslagen, onder elk kraslaag staat er een bedrag tussende €0.50,- en €2,50,- op.
Door mensen één of meerdere biggetjes te laten krassen haalt men de donatie (het open gekraste bedrag is het tevens de donatie) binnen.
En als dank krijgt de krasser per open gekrast vakje een velletje met coupons, waarop aantrekkelijke aanbiedingen en kortingen staan.

Deze actie voer ik uit samen met familie en vrienden.
Elk boekje bevat 25 biggetjes, die een totaal bedrag van €30,- ophaalt voor het goede doel!
Wil je mij helpen en tegelijkertijd een goed doel steunen? Dat kan door 25 mensen in je netwerk  te laten krassen voor het goede doel! Stuur mij een mailtje vóór woensdag 28 sept.

Kopen, meedoen of heb je  tips voor mij?
contact me -> sharmila.shari@gmail.com 🙂

Help to Change IT!

Plaats een reactie