V looienmarkt Amsterdam IJ-hallen


Op zaterdag 5 november zal ik op de vlooienmarkt in de Amsterdamse IJ-hallen staan!
Ik ga mijn kleding, schoenen, accessoires etc. en allerlei andere verzamelde “rommel” van familie en vrienden verkopen!
De opbrengst hiervan gaat naar het goede doel; Stichting Change IT!
Meneer Hoogewerf van Amsterdam IJ-hallen, was zo vriendelijk om dit project te steunen en mij een kraam te sponsoren 😀

Dus kom ook gezellig een kijkje nemen!
IJ-hallen staat bekend als de grootste (500kramen!) en  sfeervolste vlooienmarkt van Nederland!

Adres
T.T. Neveritaweg 15
1033 WB Amsterdam-Noord

Parkeren Gratis!
Entree:  € 4,00 en slechts € 1,50 voor kinderent/m 12 jaar.
Voor meer informatie klik op de logo om naar de IJ-hallen website te gaan.

PS. Wil je kleding, schoenen, kinder speelgoed/kleding,
leesboeken of andere rommel kwijt?

Contact me!=>  sharmila.shari@gmail.com

Plaats een reactie